OM ISLAM

OM ISLAM

Denne hjemmesides hovedtema er bibelundervisning, så hvorfor så lave en underside om islam? Jo, for selv om det kristne budskabs hovedfjende vel er falsk lære, som det er lykkedes for mange ”ulve i fåreklæder” at snige  ind i kirken, så er islam en fjende af det kristne budskab (en stor fjende).


   Koranen befaler sine tilhængere at bekæmpe og udrydde ”bogens folk”. Og bogens folk er et synonym for jøder og kristne. Og så er en af hovedteserne i islam: ”Gud har ingen søn” Det står for eksempel højt og tydeligt på Al Aqsa moskeen på tempelbjerget i Jerusalem, og vi kan læse i 1. Joh. 2,22:  Hvem er en løgner, om ikke den, der benægter, at Jesus er Kristus? Antikrist er den, der fornægter Faderen og Sønnen.


Den enkelte muslim er ikke vor fjende, men det er islam. Vi  skal hjælpe den enkelte muslim til at få del i den frelse Jesus med sit eget blod har købt til vedkommende. I den situation  er det godt at kende noget til hvad islam er for en størrelse. Videoen  du  kan se ved at klikkeher oplyser noget om det, og især Walid Shoebat1 (den sidste af de tre talere) er meget oplysende at lytte til. Der er endnu en video jeg gerne vil vise dig. Den kan du se ved at klikke her.


  1. Det Nye Testamente forklarer igen og igen at det vigtigste tegn på at enden står for døren er frafald og

vranglære i de kristne forsamlinger. Det ser vi i en overvældende grad i dag, og det er derfor naturligt

at konkludere at vi lever i endetiden. Desværre er et oplagt eksempel herpå Walid Shoebat, der på det

seneste er begyndt at forsvare den Katolske kirke. Det er han begyndt på efter at jeg fik hans tilladelse

til at lægge danske undertekster på hans foredrag, og i dag må jeg tage afstand fra ham rent læremæssigt,

men det han siger om Islam er korrekt. Derfor har jeg ikke redigeret ham ud af videoerne jeg linker til her på siden,

for sandheden om Islam SKAL blotlægges. Jeg vil dog på det stærkeste advare imod at lytte alt for meget til

hans bibelundervisning, som der ligger meget af på YouTube.